четверг, 7 октября 2021 г.

Про цікаву лекцію

 Я сто років не писала нічого, і за цей час багато чого змінилось. Про це, можливо трохи згодом. Просто хотілося залишити згадку про подію тут, можливо доведеться до цього повернутись.

Отже, я тепер студент магістратури Житомирського державного університету. Як так сталося - окрема історія, і що з цього вийде - теж невідомо. Що є - то є.

І от в рамках навчання мені довелося відвідати цікаву лекцію, назва якої " Лофт-дизайн та конструювання автентичності", яку проводив Андрій Артеменко, доктор філософських наук, професор кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Харківської Державної Академії дизайну. 

Лекція була в зумі, і я маю сказати, що було дуже цікаво. Розглядалось питання лофту як філософії, на мій погляд. Не лофту як дизайну інтер'єру, а саме лофту як повторного використання, реанімації вже існуючих об'єктів в масштабах великих міст, такий собі постіндустріалізм. Ця тема особливо цікава своєю екологічністю, як на мене, бо мова йде про реорганізацію будівель у занепаді, тобто новий подих і обличчя.

Дякую за цікаво проведений час і можливість. Тут є про що подумати.

Ну, і звичайно, якось вдалося попасти в кадр, дивина )) От ще б хтось дав фото самого лектора, бо я була занадто зацікавлена тим, про що говорила, що навіть не згадала, що треба зафіксувати.







2 комментария:

  1. Рада, що для Вас виявилась цікавою зустріч з паном Андрієм... В Україні не так багато фахівців з лофт-дизайну. Андрій Павлович співпрацює з турецькими колегами.... Якщо проблема зацікавила, то можна у нашому "Віснику...", наприклад прочитати його працю з Эдою Юнлю Юджесой, доктором філософії, Вице-директором Центру Урбаністичних досліджень, Стамбульского Шехир университету (Eda Ünlü Yücesoy, PhD, Vice Manager Centre for Urban Studies (CUS,) İstanbul Şehir University): "THE PRINCIPLE OF ATMOSPHERE IN THE METAMODERN URBAN AESTHETICS". Щасти Вам!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Із задоволенням буду вивчати цю тему, бо вона мене цікавить у професійному плані.

      Удалить